22 Mart 2009 Pazar

Cemre Kemer Resimleri

ReSimLeRi CemRe FotogRaFlArI



30 yorum:

Anonymous dedi ki...

ben cemreyi hiç sevmiyorum yamuk

Anonymous dedi ki...

ereni çok seviyorum

Anonymous dedi ki...

cemre
ben hiç sevmiyorum cemre duysun

YAPRAK dedi ki...

bana bak kızım varyha ınsanı sınır etme lan senı varyha cok kotu doverım he haberın olsun salak sey sevmıyorsan sevme cemre ablada sANKI sana bayılıyordu enbesıl gerızekelı kendını bır sey sanama

Gülçin Ergül dedi ki...

Bu kız çok tatlı ve sempatik

dilek dedi ki...

YAPRAGA KATILIYORUM BİR KERE CEMRE HEPSİNDENDE GÜZEL YANİ KENDİNİ BİRŞEY SANMIŞ MANYAK

Anonymous dedi ki...

çok güzelsin

Anonymous dedi ki...

manyak cemre en güzeli gülçin

Anonymous dedi ki...

arkadaşlar yha bhen grup hepsinin geröek msn leini biliyorum yhaa aana kamera açtılarr hatta cemre abla açtı yha inanmayan ekelmsin ama onlaın msn si yok diyenleinde yalann çünkü aile leriyle kullandıkalrı bi msn lei vardır dimi bu msn sinde hep asile yüklüymüş bence ekelyin berki kabul eder ama öl eherkese kaera açmıyor onun size güwen mesi lazımm bu ray yasmak için ondna zar zor izin aldımmm :D

Anonymous dedi ki...

ya sen bi tanesin cemre sen benim aşkımsın ya bu şiir senin için gelsin

Cennetin meleği
En güzeli
Mutluluğun kraliçesi
Resimlerde görüyom seni
En istediğim şey sana bir kereliğine dokunmak aşkım
cemre abla baş harflarini oku ezel

Anonymous dedi ki...

cemre abla sen çok güzelsin ve seni çok seviyorum dünyadaki en güzel sen olmalısın

Anonymous dedi ki...

en güzeller diye birsey yok herkezin kendisine göre zevkleri var tmm kavga etmeyin lütfen

Anonymous dedi ki...

siz kmsyi takmayın sizi çekemeyenler anten taksın

Anonymous dedi ki...

ben sizin hayranınız çok tatlısınız

Anonymous dedi ki...

bence cemre hepsinden güzel

Anonymous dedi ki...

bence cemre hepsinden güzel

Anonymous dedi ki...

bence cemre hepsinden güzel

Anonymous dedi ki...

bence cemre hepsinden güzel

Anonymous dedi ki...

bence cemre hepsinden güzel

Anonymous dedi ki...

bence cemre hepsinden güzel

Anonymous dedi ki...

bence cemre hepsinden güzel

Anonymous dedi ki...

bence cemre hepsinden güzel

Anonymous dedi ki...

bence cemre hepsinden güzel

Anonymous dedi ki...

Cemreyi svmeyenlere sesleniyorum şzi kim sevsin.aptal şeyler.cemre bence çok güzel.

Anonymous dedi ki...

cemreni sevmeyenlere diyorum ki,cemrenin ayak tozu bile olamazlar

Anonymous dedi ki...

cemreni ve ereni sevmeyenler catir catir catlasin insallah

Anonymous dedi ki...

yamuk sensin

Anonymous dedi ki...

cemre ye asığımm onu çok seviyorumm bitenem

beyazmelek dedi ki...

güzel ve sempatik

semra dedi ki...

cemre abla sen bitanesin allah gönlüne göre versin sen ve diğeleri 3 nüzde muhteşemsiniz...türkiye sizinle gurur duyuyor... seni çooook ama çook seviyorum.....muck...muck...

Yorum Gönder