20 Eylül 2008 Cumartesi

Hepsi grubu sinema filmi için kamera karşısında

atv'de yayınlanan 'Hepsi 1' adlı diziyle herkesin beğenisini kazanan Hepsi grubu üyeleri, şimdi de sinema filmi için kamera karşısına geçiyor. İsmi henüz belli olmayan filmin yönetmeni Mete Özgencil..

atv ekranlarında yayınlanan 'Hepsi 1' dizisinin başrol oyuncuları Gülçin, Eren, Cemre ve Yasemin, şimdi de bir sinema filmi için kamera karşısına geçiyor. Yapımcılığını Selay Tozkoparan'ın, yönetmenliğini Mete Özgencil'in üstleneceği filmde, Hepsi grubu üyeleri, canlandıracakları karakterlerle seyirciyi şaşırtacak.

Herkes beğenecek
16 Ocak'ta vizyona girmesi planlanan filmin çekimleri başlamadan önce grup üyeleri, proje hakkında ön bilgi verdi. Grup üyelerinden Eren; filmi 6 yaşında bir çocuğun da, 50 yaşındaki bir yetişkinin de severek izleyeceğini söyledi. Filmin 'Hepsi 1' dizisinden çok farklı olacağını söyleyen genç şarkıcı, birbirinden farklı karakter ve hayatlarla seyircinin karşısına çıkacaklarını belirtti. Dizi çekmeye başladıktan sonra bugüne kadar birçok sinema filmi teklifi aldıklarını ifade eden Yasemin ise bu filmde rol almayı, projeye inandıkları için kabul ettiklerini söyledi. Yasemin, filmin isminin henüz belli olmadığını da sözlerine ekledi.

26 yorum:

Anonymous dedi ki...

mrb ben yeni site açtım girerseniz sevinirim www.kick--box.tr.gg

Anonymous dedi ki...

gülçinle yasemini çoooooooooooooooooookkkkkkkk seviyorum onları gerçekte görmek istiyorum adanadanım. burada konser yapmalarını rica ediyorum

dünya güzeli gülçin dedi ki...

YA BAK GÜLÇİNLE YASMİNİ SEN BENDEN ÇOK SEVEMESSİN KİMSE ONLARI BENDEN ÇOK SEVEMEZ TAMAMMI SİZİN KAFANIZI KOPARTIRIM

Anonymous dedi ki...

yoqya bn yasmini coq sewiom ona cnm fedaa

Ergen modLar siziİ xD dedi ki...

Ergen modunDasınız daa yaqınDa bu yasDıqLarınıza güLüceqsiNiz.. xD bnM gßi xD ..

yasmin dedi ki...

ya kaybol ya eergen moduymuş apzına sıçsın ergen modu tatlım

Anonymous dedi ki...

cemre seni cok seviyorum
gülcin seni cok seviyorum
eren seni cok seviyorum
yasemin seni cok seviyorum
hepinizi cok ama cok seviyorum
ben bütün cedenizi aldim foto nuzu
aldim sizi okadar seviyorum ki
bilemez siniz aylem gibi

zeynep dedi ki...

yokarda ben yazdim
ben sizin bu sarkilarinizi seviyorum
ask sakizi hep bana
4 peynili piza
kolay mi sevmek
dur dur
kalpsizin
dinlemem
yalan
ask her seyi af edermi
saklambac
taula
mum
herseye ramen
üc kalp
bakalim
bad penny
olmas oglan
kafana takma
gecelerce
gitme
iki kelime
uzat elini
olta
özgür deyilim
tik tak
cok güzelsin
kac yil gecdi aradan
olmas böyle sey
hanimis
yani bödün sarki larinizi seviyorum sizi de cok seviyorum

dilara dedi ki...

ben sizi cok seviyordum ama ardik deyil ben ardik grup gül ü seviyorum onlar daha dá iy
grup hepsi den site nin adini veriyim

Anonymous dedi ki...

ben cemre yi
sarkilardan ask sakizini cok seviyorum

Anonymous dedi ki...

cemre cemre cemre sen seni seni
cok cok cok seviyorum seviyorum seviyorum haha haha hahaha

dünya güzeli gülçin dedi ki...

hepsi grubunu bnden çok kimse ama kimse sevemez bn onları çok ama çok seviyorum

Anonymous dedi ki...

gülçin abla seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

Anonymous dedi ki...

eren seni hep yallaerimde gördüm dagha 11 yaşındayım en büyük hayalim seninle tanışmak

Anonymous dedi ki...

eren seni çok seviyorum eğer bunu okursan çok mutlu olurun daha 11 yaşında olsam bile seni hep hayelleride görüyorumm en çok bu dünyada senle tanışmak istiyom lütfen eğer okukursan msn adresim bu gulten -ozge98@hotmail.com lütfen msn mi ekle se bir kere göreyim lütfen

Anonymous dedi ki...

SENİ ÇOK SEVİYORUM ERENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN ADIMDA GÜLTEN

Anonymous dedi ki...

arkadaslar ben cemre kemerin msn adresini aldim yemin ederim ki gercek ekmek kuran carbsinki
hepsi_cemre_@hotmail.de
alin cemreyi sevenler ama dek cemrenin ki ni buldum
yemin ederim er saka yabuyorsam ölüyüm msn gercek dir 1 hafta kalsin sizde er 1 hafta icinde acmasa silersiniz
ben zeynep

Anonymous dedi ki...

cemre seni cók seviyorum msn al lütfen
gamze_akin_689@hotmail.com

Anonymous dedi ki...

arkadaslar ben zeynep bin yazdiyi
msn adresi aldim ve cemre ile görüsüyorum sizde alin

hepsi dedi ki...

ya bizim msn adreslerimiz yok neden anlamak istemiyorsunuz kaç kez sölicez birbiriniz kandırmayın lütfen hepsi ile konuşmuş olamassınız çünkü bizim msn adreslerimiz yok tamammı kızlar lütfen bu saçmalıklara inanmayın

Anonymous dedi ki...

inanmayin yokardakinin yazdiklarina onlar salak mi da kendi sitelerine yorum yazacak kadar zaten onlar yorumlara bile bakmiyor koskoca bir ünlüler onlar
msn adreslrimi olmucak yani
bende derimben ben cemreyim ben erenim ben ...... allaallla
kesin oo delinin deki dir
er gelcek se onun dedikleri bana cevap yasin msn adresim bcicikiz_hepsi_@windows.com ben gülay ben hepsi yi sevdiyim icin hepsi yazdim

Anonymous dedi ki...

ben oooo kiza inaniyorum koskoca grup hepsiyin msn adresimi olmucak
oo kesin delidir yokardak kiza ben inaniyorum ve en yokarda kiz yazmis ki cemrenin msn adresi onu da aldim ve cemreyle hep konusuyorum heüpdeyilde bazen sizde istiyorsaniz hepsi_cemre_@hotmail.de

hepsi dedi ki...

ya siz bize yalan sölüyoruzmu diosunuz lütfen o eklediklerinize söleyinde cam açsınlar görelim kesin ama cam bozuk der buna inanın ama siz bilirsiniz bizim msnede uğraşak vaktimiz bile yok bizim msn adresimiz yok kaç kez sölicez yaa

Anonymous dedi ki...

BEN REYYAN BEN EN ÇOK GÜLÇİN ABLAYI SEVİYORUM HER ZAMAN KALBİMDESİN BAYILIYORUM SENİ SEVİYORUM

Anonymous dedi ki...

eren abla seni sewmiyqrum ben en çok gülçin ablayı sewiyorum

hepsi dedi ki...

arkadaşlar biz hepinizi ayırt etmeden sevioruz hemde hepinizi sölemek istedikleriniz varsa burdab söleyin lütfen hem bizim msn adresimiz yok canlarım biz sizi çok sevioruz

Yorum Gönder